Polecamy: Gry

"Słowostwory"
SłowoStwory” to gra dla 2-7 graczy w wieku 8-108 lat, której celem jest wymyślanie (na czas!) słów z różnych kategorii: miasto, muzyka, zwierzę, państwo, sport, roślina, film. Wymyśl na przykład miasto z literami D i B w nazwie lub zwierzę, którego nazwa zawiera litery Ł i W – masz na to 30 sekund! Za prawidłowe odpowiedzi gracze otrzymują karty liter, które pozwolą im zdobyć łakome stwory. Wygra gracz, któremu uda się napełnić brzuchy największej liczbie SłowoStworów! Gra posiada 2 warianty – łatwiejszym (dla młodszych graczy) oraz


księgarnia, gry, Swarzędz, zabawki, lego, książki, podręczniki, artykuły szkolne, biurowe...

"Tajemnica zamku"
Przygodowa gra rodzinna, podczas której śmiałkowie odkrywają kolejne komnaty zamku w poszukiwaniu Księżniczki. Podczas wyprawy gracze mogą spotkać duchy, skrzaty i innych tajemniczych mieszkańców zamczyska... Zwycięzcą zostaje osoba, która jako pierwsza pokona wszystkie smoki i uwolni Księżniczkę. Gra zawiera: • 60 elementów labiryntu • 48 żetonów • 4 pionki • kostkę do gry • instrukcję


księgarnia, gry, zabawki, Swarzędz, lego, książki, podręczniki, artykuły szkolne, biurowe...

"Skarby Karaibów"
Grupa znajomych nurkując w okolicach Karaibów odkrywa spoczywający na dnie statek piracki. Postanawiają sprawdzić jego wnętrze. Szybko odkrywają błyszczącą monetę, chcą zbadać jaskinię bardzo dokładnie i zakładają się o to, kto znajdzie najwięcej skarbów. Nie spodziewają się jednak tego, że jaskinię zamieszkuje przerażający rekin. Gra zawiera: • 60 elementów labiryntu • 24 żetony • 5 pionków • koło losujące • 4 małe plansze • instrukcję


księgarnia, gry, Swarzędz, zabawki, lego, książki, podręczniki, artykuły szkolne, biurowe...

"Capuccino"
Delektuj się wyśmienitą rozgrywką! Na stole ustawiane są specjalne kubeczki, jeden obok drugiego. Gracze przemieszczają swoje kubeczki na sąsiednie, tworząc coraz wyższe stosy. Stos kubeczków może być przemieszczony tylko na stos niższy lub tej samej wielkości. Ten, kto na koniec gry będzie mieć najwyższy stos, wygrywa! „Cappuccino” to pięknie wykonana gra logiczna. Ma proste zasady i zaskakującą głębię rozgrywki. 64 pięknie wykonane kubeczki! Eleganckie pudeło - idealne na prezent! Bardzo proste zasady! Gra wymaga planowania i strategicznego myślenia!


księgarnia, gry, Swarzędz, zabawki, lego, książki, podręczniki, artykuły szkolne, biurowe...

"Czacha dymi"
Czacha Dymi to nie tylko gra planszowa, ale też kopalnia ciekawych, zaskakujących i zabawnych informacji. Poza wiedzą, w grze przyda się odrobina szczęścia, taktyki i intuicji. Po drodze czekają na Ciebie roszady, przestoje i podchwytliwe pytania, od których CZACHA DYMI!


księgarnia, gry, Swarzędz, zabawki, lego, książki, podręczniki, artykuły szkolne, biurowe...

"Pędzące jeże"
Nowa gra twórców hitu PĘDZĄCE ŻÓŁWIE! Celem gry jest doprowadzenie jednego z jeży do jego ulubonej przekąski. Gracze mają do dyspozycji specjalne karty, za pomocą których przemieszczają jeże po trasie wyścigu. Gracze przesuwaą wszystkie jeże, jednocześnie decydując, jakie karty pozostawią sobie "na ręcę". Wygrywa osoba, która na koniec ma w ręku najwięcej kart w kolorze zwycięskiego jeża. Ponieważ żaden z graczy nie wie, na jaki kolor stawiają przeciwnicy, emocje trwają aż do rozstrzygnięcia! O zwycięstwie decyduje dobra taktyka i umiejętność blefowania. Gra spodoba się wszystkim fanom PĘDZĄCYCH ŻÓŁWI.


księgarnia, gry, Swarzędz, zabawki, lego, książki, podręczniki, artykuły szkolne, biurowe...

NOGI STONOGI
Rzucając kostkami starasz się zdobyć jak najwięcej butów dla swojej stonogi. Musisz podejmować decyzje ile butów i w jakim kolorze chcesz zdobyć. Wygrywa gracz, którego stonoga będzie najdłuższa, czyli posiadać będzie najwięcej butów. Gra zawiera dwa warianty: dla młodszych i starszych dzieci! Kolorowe ilustracje i wesoły temat sprawią, że maluchy z przyjemnością spędzą czas w towarzystwie sympatycznych stonóg.

PĘDZĄCE ŻÓŁWIE - kto pierwszy do sałaty
Żółwie to bardzo sympatyczne zwierzątka, które całymi dniami drepczą bez pośpiechu z miejsca na miejsce. Jednak gdy na horyzoncie pojawi się świeża sałata zaczynają energicznej przebierać łapkami. Bez namysłu staną do wyścigu i popędzą w kierunku grządki z sałatą. Żółwie są bardzo sprytne, wykorzystają każdą okazję, aby wdrapać się na skorupę innego żółwia i przebyć w ten sposób choć część trasy! Celem gry jest doprowadzenie swojego żółwia do sałaty. Zadaniem każdego gracza jest więc przemyślane wykorzystywanie kart i przemieszczanie żółwi po trasie wyścigu w taki sposób, aby jak najszybciej dotrzeć do mety. Gra nominowana do nagród: Najlepsza gra roku 2007 (Francja), Najlepsza dziecięca gra roku 2005 (Niemcy).

QWIRKLE - super gra dla całej rodziny !!!
Zasady gry Qwirkle są niezwykle proste, jednak wymagają zarówno strategicznego, jak i taktycznego myślenia. Przy pomocy 108 dużych, drewnianych płytek gracze muszą tworzyć rzędy zawierające ten sam kolor, ale różne symbole albo zawierające ten sam symbol, ale różne kolory. Starają się przy tym zdobyć możliwie najwięcej punktów, jednak muszą bardzo uważać, aby przeciwnicy nie pokrzyżowali ich planów, a w oczekiwaniu na wyjątkowo wartościową płytkę nie powinni przegapić innych nadarzajacych się okazji. Qwirkle jest grą, której nauczysz się w ciągu jednej chwili i spędzisz przy niej wiele godzin, doskonale się przy tym bawiąc. Zajmująca gra w układanie kolorowych rzędów! Gra została doceniona i wyróżniona nagrodami m.in.: we Francji, Australii, Finlandii, Niemczech (Gra Roku 2011) oraz Stanach Zjednoczonych (Parents' Choice Gold Award w 2007 roku). W 2007 roku została uznana za najlepszą grę umysłową według stowarzyszenia MENSA.

LIGRETTO
Ligretto to błyskawiczna pełna salw śmiechu gra karciana, idealna dla wszystkich, którzy poszukują czegoś ekscytującego. Celem gry jest wyłożenie na środek stołu możliwie największej liczby kart tego samego koloru w kolejności od 1 do 10 i bycie pierwszą osobą, która zużyje wszystkie swoje karty Ligretto. Najważniejsza rzecz – kluczowa jest szybkość. Gracze muszą reagować naprawdę błyskawicznie. Piękno gry – wszyscy wykładają karty równocześnie. Nikt nie musi na nic czekać, nikt się nie niecierpliwi. Uwaga: Przy pomocy dwóch zestawów z różnokolorowych pudełek można grać do 8 osób, a przy pomocy niebieskiego, zielonego i czerwonego pudełka można grać nawet w 12 osób! PUDEŁKO ZAWIERA: 4 zestawy, każdy złożony z 40 kart oznaczonych z tyłu różnymi symbolami (sferami, piramidami, sześcianami i kryształami) instrukcja

6 bierze !
Każdy z graczy otrzymuje 10 kart, które musi wyłożyć w jednym z czterech rzędów. Ten, kto położy szóstą kartę musi wziąć pozostałe pięć i otrzymuje punkty karne. "6. bierze!" jest kapitalną grą, której nigdy nie będziesz miał dość! Celem gry jest zebranie jak najmniejszej ilości kart. Każda karta jest warta minus jeden punkt za każdą głowę byka znajdującą się na niej. Zwycięzcą zostaje osoba, która na końcu gry ma najmniejszą ilość byczych głów. Jedna z najlepszych gier karcianych na świecie. Teraz w polskiej edycji! Stowarzyszenie MENSA uznała "6. bierze!" za najlepszą grę umysłową 1996 roku.

CZARNE HISTORIE - gra z dreszczykiem emocji
Zasłońcie okna, zgaście światło i zapalcie świece… Niech nastanie kompletna cisza… Rozsuńcie karty w wachlarz i wylosujcie z nich JEDNĄ NAPRAWDĘ MROCZNĄ CZARNĄ HISTORIĘ! Mistrz zagadek odczyta Wam ją ściszonym głosem. Gdy skończy, nastanie cisza, a powietrze stanie się gęste i ciężkie… Zaczynamy… Maria poszła do sklepu i kupiła sobie nowe buty. Oznaczało to, że umrze tego samego wieczoru. DLACZEGO? ? ? ? Czy potrafisz rozwikłać tajemnicę tej okropnej historii? Jesteście detektywami, ale nie macie skomplikowanej aparatury, policyjnych samochodów, śmigłowców i psów tropiących… Nie zdejmiecie odcisków palców… Jesteście niemymi świadkami zdarzenia – fragmentu historii, którą przyjdzie wam rozwikłać przy pomocy dedukcji i kilkunastu pytań na które jedyną możliwą odpowiedzią są dwa proste słowa: TAK lub NIE.

HAMSTERN - pomóż chomikom zbierać zapasy na zimę !!!
Jubileuszowa edycja Chomika zapakowana została w metalowe pudełko wewnątrz którego, karty zostały umieszczone w specjalnie wykończonej wyprasce. Zasady gry nie uległy jednak zmianie. Każda karta przedstawia produkt, który odnalazł chomik. Mogą to być jabłka, marchewki albo orzechy. Liczba jabłek, marchewek i orzechów może być równa 1-3. Liczba ta umieszczona jest w górnej części każdej karty. Każdy gracz gromadzi zapasy na zimę. Zadanie każdego gracza polega na zebraniu dokładnie 6 jabłek, dokładnie 6 marchewek, albo dokładnie 6 orzechów i ułożenie ich przed sobą (w swoich spiżarniach). Gracz, który to osiągnie, otrzymuje kartę z pucharem. Podczas poszukiwań (odkrywanie kart leżących na stole) nie można być za bardzo chciwym. Gracz, który pod rząd odkryje dwa takie same produkty (np. 2 jabłka, jedno po drugim), traci wszystkie karty, które odkrył w danej kolejce. Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty z pucharem, zostaje zwycięzcą.

STRATEGO
Stratego to gra pełna przygód i niespodzianek. Posiadasz armię złożoną z figur – żołnierzy o różnym stopniu wojskowym. Ty jesteś głównodowodzącym. Twoje zadanie to zdobyć sztandar przeciwnika i obronić własny. Najpierw, w tajemnicy przed wrogiem, tworzysz szyk własnych figur. Uważaj! Przeciwnik nie może wiedzieć, jak zamierzasz bronić sztandaru. Jednocześnie Ty też musisz zaatakować. Bitwa rozpoczęta. Dodatkowy wariant: Stratego Duel. Rozgrywasz bitwę 10 figurami! Stratego Duel jest 3x szybsza: szybciej uczysz się, szybciej grasz i szybciej wygrywasz!

PACKA NA MUCHY
Na początku je widać, jednak po chwili już ich nie ma. Niezależnie od tego, czy jest to mała muszka, czy tłuste muszysko, gdy packa idzie w ruch, żadna z nich nie może się czuć bezpiecznie. Packa na muchy to szybka gra, w której wygra ten, kto umie najszybciej operować tytułową packą na muchy. Gra ma niezmiernie proste zasady. Wystarczy dosłownie kilka sekund, aby je zrozumieć i trzy zdania, żeby je wyjaśnić: Gracze, w kolejności zgodnej z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, odkrywają karty. Grający, wyposażeni w packi na muchy, starają się równocześnie pacnąć najbardziej wartościowe muchy. Zwycięzcą zostaje gracz, który na końcu gry posiada najbardziej drogocenne muchy. Pacnij muchę!

MEMOS ŚWINKA PEPA
Świnka Peppa zaprasza Cię do wspólnej zabawy! Kto ma lepszą pamięć i wykaże się spostrzegawczością ma szansę zostać zwycięzcą. Memos polega na znajdywaniu par obrazków. Gracze na zmianę odkrywają po dwa kartoniki z wszystkich ułożonych na stole. Gdy gracz znajdzie parę odkrywa kolejną. Kto zdobędzie więcej par wygrywa.

NAWLEKAJ NIE CZEKAJ - pamięć i zręczność
„Nawlekaj, nie czekaj” to doskonała gra dla dzieci młodszych, starszych i dorosłych. W trakcie gry odkryj kartę. Wpatrując się w nią przez kilka sekund, staraj się zapamiętać kolejność kolorów. Po sygnale nawlekaj na linkę jak najszybciej kolorowe kule – zgodnie z układem odczytanym z karty. Gra jest znakomitym treningiem zręczności i świetnym ćwiczeniem pamięci. Można w niej dostosować poziom trudności do możliwości graczy.

TĘCZA
Gracze układają kółeczka z ilustracjami na tęczowej planszy obrazkami do dołu. Kto zapamięta, gdzie leży żółta kaczka, a gdzie zielone wiaderko? Tylko ten, kto świetnie zna kolory i kto ma najlepszą pamięć i zdolność koncentracji. To wcale nie musi być ktoś dorosły. Czasem wygrywają najmłodsi gracze! Wiele emocji, dużo śmiechu i dobrej zabawy! A przy okazji kilka wariantów gry: Układanka uczy rozpoznawać i nazywać kolory. Gra pomaga ćwiczyć pamięć. Trudniejsza wersja gry to doskonały trening koncentracji.
Menu
· Strona główna
· O księgarni
· Oferta
· Polecamy
· Galeria
· Kontakt
· Dojazd
Facebook
Newsletter
Dołącz do naszego newslettera
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones. | Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.